Huur ons clubgebouw of kampeerterrein

U bent van harte welkom in ons clubgebouw of op ons kampeerterrein. Scoutingvereniging Verbraak Margriet Groep in Harderwijk heeft een prachtige clubgebouw in gebruik. Deze staat op een groot bosterrein aan de rand van Harderwijk. Ook is er een kampeerterrein met een eigen sanitaire-unit. De accommodatie is (uitsluitend) te huur voor scoutinggroepen, sport – en jeugdverenigingen, maatschappelijke- en zorgorganisaties of scholen. Wij richten ons op (jongeren-)groepen tot en met 23 jaar. Uitsluitend met een besloten karakter. Wij verhuren niet aan studentenverenigingen en/of studieverenigingen. Op het terrein is een sportveld, kampvuurkuil en stookhut aanwezig waar gebruik van gemaakt kan worden.

Op het ruim opgezette bosrijke terrein van circa 3,5 ha (daardoor corona-proof), staat het gebouw Hordehol welke beschikt over een keuken, sanitair (toiletten en douches) en 2 aparte ruimten. Onder het kopje gebouw leest u meer over het gebouw en ons kampeerterrein.

Klik hier voor de meest actuele kampregels rondom corona.

Aanvraagformulier

In onderstaand overzicht kun je de beschikbaarheid van ons clubgebouw en/of kampeerterrein bekijken. Voor een aanvraag voor verhuur kun je gebruik maken van het aanvraagformulier.

Beschikbaarheid clubgebouw

Beschikbaarheid kampeerterrein